Back to overview

Persbericht : RoomRaccoon stelt Vivian Oosterbos aan als Customer Success Manager in Nederland

VivianOosterbos

(BREDA) RoomRaccoon, een toonaangevend alles-in-één hotel management systeem (HMS), breidt de dienstverlening in Nederland uit met de aanstelling van Vivian Oosterbos als Customer Success Manager.

Vivian voegt zich bij het groeiende team met een BBA en MBA in Hospitality Management en aanzienlijke ervaring in de hospitality sector. Ze zal verantwoordelijk zijn voor het begeleiden van klanten in de Benelux-regio om een positieve return on investment (ROI) te ontvangen met behulp van het effectieve systeem van RoomRaccoon.

RoomRaccoon, in 2017 in Breda opgericht door boutique hotelier Nadja Buckenberger, is een cloud-based oplossing die door duizenden onafhankelijke hotels en accommodaties in 49 landen wereldwijd wordt gebruikt.

Met meer dan 530 klanten in de Benelux-regio wil RoomRaccoon de positie als de nummer één tech-oplossing voor onafhankelijke hoteliers in de markt behouden. "We hebben een sterke groei doorgemaakt en zijn verheugd dat Vivian ons team komt versterken om de positie van hoteliers in de Benelux te verbeteren," zegt Siem Westerveld, Account Executive Benelux, RoomRaccoon.

Ondanks dat het afgelopen jaar uitdagend is geweest voor de gehele sector, heeft RoomRaccoon haar bedrijvigheid sterk ontwikkeld. De omzet van het bedrijf steeg in 2021 met ruim 70% en het aantal medewerkers nam toe met ruim 50%. Het bedrijf hoopt 100 werknemers in dienst te hebben tegen het einde van 2022.

Uitgeroepen tot 's werelds beste hotel management systeem in 2020 en 2021, Tymen van Dyl, CEO en mede-oprichter van RoomRaccoon zei: "Het is een spannende tijd om bij RoomRaccoon te werken. Door innovatie zijn we in staat geweest om veel verschillende markten te betreden en ons internationale team van professionals te laten groeien met als doel RoomRaccoon te helpen met de missie om 's werelds nummer één hotel management systeem te worden."

Over RoomRaccoon

RoomRaccoon is een toonaangevend alles-in-één hotel management software waarop wordt vertrouwd door duizenden onafhankelijke accommodaties wereldwijd. Opgericht in Nederland in 2017 door hoteleigenaar Nadja Buckenberger en tech-ondernemer Tymen van Dyl, het cloud-based platform combineert een PMS, een channel manager en een volledig geïntegreerde booking engine. Dit alles met een reeks functies die de operationele activiteiten aansturen en actief de inkomsten verhogen op de contactpunten met de gast. RoomRaccoon heeft momenteel tien kantoren verspreid over Nederland, de DACH-regio, Zuid-Afrika, Portugal, Italië, Kroatië, Spanje, Frankrijk, Noord-Amerika en het Verenigd Koninkrijk. Inmiddels zijn meer dan 1600 accommodaties in 54 landen uitgerust met het succesvolle en innovatieve platform van RoomRaccoon.