best-hms-in-2020-hoteltechawards

Breda, (NL) 8 januari 2020 - Hotel Tech Report heeft zojuist bekend gemaakt dat RoomRaccoon is bekroond met de prestigieuze HotelTechAward als Best Hotel Management System in the World.

De HotelTechAwards eren al jaren bedrijven met uitstekende producten en een nog betere klant relatie.  Elk jaar strijden meer dan 100 top hotel technologiebedrijven – in meer dan 120 landen, om de bekroning van hun producten. De HotelTechAwards zijn gebaseerd op de feedback van klanten en worden nooit beïnvloed door de mening van analisten of de klant status bij het Hotel Tech Report. Na een spannende strijd is RoomRaccoon door Hotel Tech Report uitgeroepen tot het #1 Hotel Management System van 2020.

"RoomRaccoon is opgericht om een revolutie teweeg te brengen voor onafhankelijke hotels over de hele wereld", zegt RoomRaccoon mede-oprichter Tijmen van Dijl "Het winnen van deze wereldwijde prijs, slechts 3 jaar nadat we zijn begonnen, is een geweldige erkenning voor ons team en een bevestiging dat we op de goede weg zijn. We kunnen niet wachten om in de nabije toekomst nog veel meer coole, nieuwe functies uit te rollen!"

De geverifieerde RoomRaccoon gebruikers laten in hun feedback weten, dat ze specifiek het gebruiksgemak en de geavanceerde functies zoals volledig automatische kamerprijzen waarderen. Dit maakt het leven van hoteliers zowel gemakkelijker als productiever. Hoteliers prijzen RoomRaccoon ook voor de geweldige klantenservice.

Over RoomRaccoon
RoomRaccoon is de snelst groeiende All-in-One Hotel Management Software voor onafhankelijke hotels, B&B's en vakantiewoningen. RoomRaccoon heeft op dit moment zeven kantoren, verspreid in Nederland, de DACH regio, Zuid-Afrika, Portugal, Italië, Kroatië en het Verenigd Koninkrijk. Vandaag de dag zijn meer dan 1000 hoteliers in 32 landen uitgerust met het krachtige en innovatieve platform van RoomRaccoon. Ga voor meer informatie naar https://roomraccoon.com

—————————————————————————————————

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Leon Pijpers
lp@roomraccoon.com
+31.640900041

Persbericht - RoomRaccoon uitgeroepen tot Best Hotel Management System in de 2020 HotelTechAwards.pdf
Persbericht - RoomRaccoon uitgeroepen tot Best Hotel Management System in de 2020 HotelTechAwards.docx